+38 (044) 599 09 79
+38 (044) 362 59 14
В сфере маркетинга и рекламы Дмитрий Цыганков с 2001 года. В Fozzy Group пришел в 2006-м. Руководил рядом проектов, в том числе запуском собственных торговых марок. До Fozzy Group работал в компаниях «Вимм-Билль-Данн», Unilever, «Чумак» и в рекламном агентстве Grey.
Юрій Голянич має майже 20-річний досвід роботи у сфері маркетингу, збуту та управлінні бізнесом. Досліджує в теорії та застосовує на практиці інструменти надихаючого лідерства й ефективного управління.
Понад 15 років він працює в «Монделіс Україна» (до 2014 року «Крафт Фудз Україна»). Свій шлях у компанії Юрій розпочав у 1996 році асистентом з маркетингу, згодом став бренд-менеджером. У 2002 році, отримавши різносторонній досвід у компанії British American Tobacco, рекламних агенціях Leo Burnett та Grey Worldwide, Юрій очолив кондитерський напрям маркетингу «Крафт Фудз Україна». Протягом шести років, спочатку на посаді менеджера, а згодом – директора з маркетингу, він відповідав за розвиток брендів компанії у категоріях солоних снеків, кави та шоколадних виробів.
У 2008–2010 роках Юрій працював директором відділу збуту, забезпечивши зростання частки ринку та перевиконання річних планів на не менш, ніж 10%. Він також протягом року керував глобальним трейд-маркетинговим проектом «BEST – Win in Store 2010», що включав 4 ініціативи та був втілений у 14 країнах регіону ЕЕМEA, додавши компанії понад 50 млн. доларів інкрементального обороту.У 2011–2014 роках Юрій очолював бізнес-підрозділ нових ринків (з 2015 року – Євразія), що включає 11 країн. Його історія почалася у 2003 році з продажів у Молдові, а сьогодні бізнес налічує близько $200 млн. обороту. З 2015 року Юрій очолює Mondeléz International на ринках України та Євразії.
О чем эта дискуссия?
- Для того, чтобы скачать презентацию, авторизируйтесь.
Школа для лідерів, орієнтованих на якісні зміни – в собі, своїх компаніях, країні, світі.
Одна из ведущих мировых школ в сфере бизнеса и управления